Pages

Wednesday, March 28, 2012

cikgu oh cikgu - 3

salam march

pengalaman jadi cikgu..
oh, sgt memenatkan
melayan perangai budak yg macam2..
ada yg ok..ok sgt.. yg nakal, masyaAllah...teruk nyer...
yang paling  paling sakit hati, kereta kecik aku tu kene calar dek budak
x penah ajar pon kelas budak nih, bercakap pon x penah..alih2 kete kene calar..adooiii
die ni, mental skit kot...dah la kene gantung, mai masuk sekolah lagi..x ke menceroboh namanye tu.
marah la kot, kene gantung sekolah. kete cikgu yg jadi mangsa. yg best nyer tu, bila tanya, dgn selamba badak nye die jawab "mana ada saya calar kan, saya sapu je kete cikgu tu". jatuh bedebuk aku!!!
hahahaha...gelak je la dalam hati...

tu satu cite. cite lain plak...
pelajar ting 2, kissing depan pintu pagar sekolah!!!! masyaAllah.. betul2 depan mata aku.. tapi x leh nak amik tindakan, sebab luar pagar sekolah.. boleh tegur je la...

pas tu plak, ada student ni (chinese girl) tulis surat...meluahkan yg die x suke aku!!... hahahahaha...lawak2.
dalam kelas aku bukan saje2 nk jadik garang. dah budak2 x dengar ckp. x buat keje aku. buku pon x bw. mau aku x naik antu. dah la dlm kelas bising nak mampos. mengamok la...pas tu cakap cikgu ni x best la..kelas ni bosan la... lantok ko la nak ckp apa..pelajar lain ok je...ko sorang je yg problem.. yg buat masalah dlm kelas tu..

bukan la aku ni racis ke bias ke apa....aku ok je ngan sume student.. yg pelik nye, kalu student C, payah betul nk dgr ckp. ngan sesama bangsa die, bukan main senyap!!!... kalu x nak dgr ckp cikgu melayu, gi la sekolah jenis kebangsaan...sume bangsa korang!!!

nanti update lagi pasal sekolah nih...
dddaaaaaaa

No comments:

Post a Comment